sunnuntai 7. toukokuuta 2017

"Elämän päätarkoitus on auttaa toisia" - mukana myös pari kilpailua

Olen pitänyt tätä blogia nyt kolme viikkoa. Kolme kokonaista viikkoa. Lyhyt aika. Blogi on jo nyt silti saanut valtavan suosion. Lukijoita on satoja päivittäin. Facebook-sivuillani on ihan kohta 200 tykkääjää. Kolmessa viikossa tämä on todella valtava osoitus siitä, miten käsittelemästäni aiheesta pitää ja kuuluu puhua. Olen saanut valtavasti palautetta siitä, että puhun asiaa ja suoraan ja siksi  olen auttanut jo monia. Miten häpeästigma etä-äidin omassa mielessä on alkanut häipymään.

Kun se vielä sitten häipyisi yleisestikin. Koko stigma ja tabuus aiheesta. Kun vielä suuri yleisö ja media puhuisi asiasta enemmän. Asioiden omilla nimillä, ei arvostellen ja kauhistellen. Vaan ihan niin kuin asiat nyt ovat. Tähän pyrin, tämä on ollut alusta asti toinen ajatukseni, miksi lähdin tätä blogia kirjoittamaan.


Kuva netistä.

Ensimmäinen ja tärkein oli ja on aina vain kuitenkin se, että vertaistuki on äärimmäisen tärkeää ja hyvä väylä auttaa toisia ihmisiä. Ja me olemme, minun mielestäni, täällä sen takia, että voimme auttaa toisia, tukea toisia samassa tilanteessa olevia. Okei, ei se minun ajatukseni ole. Dalai Lama sen puki sanoiksi. Mutta kunhan nyt adoptoin tuon ajatuksen. Se on erinomainen. Olen ollut äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen, että jo nyt olen voinut auttaa edes muutamia.

Koska te olette he, keitä varten olen täällä, päätin kysyä teiltä:

 mitä aiheita haluaisitte minun käsittelevän blogissani?

Aihe voi käsitellä etä-äitiyttä,-vanhemmuutta, äitiyttä, elämää, kuolemaa, onnea, surua, lapsia, eroa lapsista. Ihan mitä vain. Mikä aihe auttaisi sinua? Kommentoi tähän tai facebook-sivulleni tämän blogilinkkauksen kohdalle.

Kaikkien vastanneiden kesken arvon pienen tavaralahjan.

Sitten toiseen kilpailuun:

Toinen kilpailu koskee tuotteita tai palveluita, joiden kanssa minulla on onni ollut tehdä kaupallista yhteistyötä. Jos tilauksia tulee laittamieni linkkien kautta yhteensä 10, arvon arvokkaamman tuotelahjan kaikkien tätä blogikirjoitusta täällä tai facebook-sivujeni kautta kommentoineiden kesken. Nyt siis kannattaa kommentoida ja samalla auttaa teitä kaikkia lukijoita sekä minua ylläpitämään tätä blogia!

Tulen esittelemään myöhemmissä kirjoituksissani tarkemmin muutamia ihania tuotteita, mutta tässä yleiskatsaus tuotteisiin:

A-lehtien äitienpäivätarjous, jota ehtii hyödyntämään vielä ennen äitienpäivää. Useita ihania lehtiä tarjoushintaan ja hyvät tilaajalahjat. Muistathan äitiä tai vaikka itseäsi äitienpäivän lähestyessä!

Cityshoppari on tunnettu palvelujen tarjoaja, jonka kautta saa hyviä alennuksia matkustamiseen, ruokailuun, erilaisiin tuotteisiin ja kulttuuritapahtumiin. Käy tsekkaamassa linkin kautta lisää ja tilaa, ehtii vielä kesätarjouksetkin hyvin perille.

Iki-ihanat crocsit eivät paljon esittelyä kaipaa. Minun ja poikieni suosikit. Nyt on ihania uutuuksia kevättä ja kesää varten, sekä tietenkin klassiset crocsit. Käy katsomassa.

Pilateskauppa tarjoaa paljon erilaisia tuotteita kotiin meditaatiota, pilatesta ja joogaa varten. Uutuuksina mm. aivan valloittavat varvaskengät. Pilateksesta ja meditaatiosta aion kirjoittaa ihan oman blogikirjoituksen pian.

Iittalan nettikaupan kautta löytyy ihanat Iittalan klassikot sekä uutuudet. Myös mainio äitienpäivälahjaidea.

Reimalla on tunnetusti erittäin laadukkaita lastenvaatteita. Käy katsomassa kesän uutuudet.

Myös blogini sivuilla näkyvien kuvien kautta pääsee tarjouksien ja uutuuksien pariin.

Nyt vain katsomaan, jos joku tuote miellyttäisi juuri sinua tai läheistäsi. Voi laittaa myös hyvän kiertämään ja antaa lahjan kautta toiselle hyvän mielen.

Jään odottamaan blogiaiheideoita teiltä ihanat lukijani, terveisin
Etä-äiti

Ei kommentteja: